Gå til innhold

Mammaklær i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe det? Har kjøpt noe på H&M, så vet de har der. Syns jeg husker fra forrige sv.skap at de hadde mammaklær på lindex, men har sett både på kbs og city syd, men fant ikke noe mammaklær der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Lindex har de sluttet med mammaklær. Men hva med barneutstyrsbutikker? Feks den i Tryggvasson. Ellers kan jeg ikke komme på noen butikker i trheim med mammaklær dessverre.

Skrevet

ved leutenhaven er det en butikk. gikk forbi for kanskje en uke siden. da hadde de flyttesalg! husker ikke navnet på butikken. ligger rett ved brudebutikke. de selger mammaklær og klær for store damer.

Skrevet

Den heter Zip, men de har ikke noe fine klær der. Bare hvis du er 60 år og gravid... Men de har vel Mamalicious-klær på Exit på Torget? Og "Det lune rede" har mammaklær, men jeg har hørt noe om at de skulle stenge, men vet ikke når.

Flytta fra Trondheim i fjor sommer, så vet ikke om det har skjedd noen endringer etter det.

Skrevet

de har et lite utvalg av klær på bebito på solsiden ihvertfall!!

jeg har forsøkt og bestille klær fra gravidshop.com, og d er IKKE å anbefale!!! alle klære går i retur, for de var str telt!! bestillte i str small, men genserne var jo til og me alt for store for sambo!!

er vanskelig og få tak i fine mammaklær altså..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...