Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Smakte noe i en 30 årsdag for noen år siden.var knallgodt.husker det var med noen slags lefser/tortillalefser,blir feil å kalle det det og,for konsistensen var mer nudleaktig. etter mye leting fant jeg endelig "lefsene" på ica.skal kjøpe de idag.men problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal fylle de med..hehe. i bursdagen var det hvertfall no ribbekjøtt som ble brukt,kanskje litt salat og noen sauser..hmmm.håper det står forslag på pakken.hehe.noen andre som har smakt det eller noe lignende?tror det er blue dragon som har de lefsene,prøvde å søke på nettsiden deres igår,men akkurat det produktet fant jeg selvsagt ikke..
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 pappaen til datteren min er fra vietnam, så har spist det mange ganger. kjenpe godt, men de kjøper det i slike utenlanske butikker. vi pleier å ha kylling,ribbekjøtt, salat,vietnamesiske blader,eggeomelett som du deler i biter. "lefsene" tar du i varmt vann slik at de får en myk konsistent.... lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå