Gå til innhold

"Stygge" kallenavn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lakt på meg mye.. er i uke 29 og har gått opp 5kg.. jeg er veldig lav, og har derfor ganske stor mage.. men det er kun magen på meg..og jeg syns selv at jeg har en flott(!!) bebi mage.. alikevell... så kan min venninner kalle meg tjukkedorris.. tjukka.. tjukkis.. osv.. de mener det nok ikke slemt.. d tror jeg ikke.. men kan de ikke bare drite i de kallenavnene da? si heller at.. så stor magen din er!(mange gjør jo det også..) hva som helst! bare ikke noe med tjukk..

noen andre der ute som føler/har det litt sånn?

sier dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror vi alle har det sånn... det er allment godkjent at man har lov å kalle gravide for feite. jeg ga klar beskjed til kollegaene min at det var fullstendig uaktuelt å kalle meg tjukka og at jeg ble lei meg da. tro det eller ei, det respekterte de! det var mye morsommere når de bad meg løpe eller ta knebøyninger med bekkenløsning:) for som sjefen sa, vi må mobbe henne nå, for nå kan vi løpe fra henne:)

dersom du blei lei deg, så skal du si fra! dessuten bør de heller si hvor fin magen din er, ikke hvor stor... for den er jo fin!!! og hva i all verden skal de si når du er 39 uker på vei??? for da får du stor mage da...:) så si i fra du, det er mitt råd:)

Skrevet

jeg har lagt på meg en goo del kg. men får ikke så mye på det. men på strekkmerkene mine der får jeg: æsj, serriøst, gud jeg tror jeg dør om jeg får slike. det at jeg har lakt på meg noen kg har ikkenoe å si.. men det at strekkmerker på magen ligger i familien, DET kan jeg ikke noe for:( blir så lei meg når de sier slike ting.. jeg synes jo ikke akkurat at jeg ser noe fin ut eller noe fra før..åsså kommer dette.... jaja.. skulle ønske jeg kunne sende en liten forbannelse over dem...

Skrevet

Her er noen av frasene min bedre halvdel kaller meg: whale, fatty bo batty, big as a house, road block, you have your own orbit, og mye mye mer.

Han er Amerikaner så jeg har ikke oversatt det til norsk, men mye av det er ganske slemt hvis jeg hadde tatt meg nær av det. Han mener det ikke vondt tror jeg :D

Skrevet

wow, hadde jeg hatt en kjæreste som hadde sagt noe slikt, hadde jeg nok langa ut en rett høyre! selv om det er aldri så morsomt ment, syns jeg ikke det var noe pent! godt du ikke tar deg nær av det i alle fall:)

Skrevet

Forslag fra noen venner var å kalle meg Mama Jo fra nå, hehe kos det.

Sambo kalte meg for tjukka, før det blei sugga....bare det blir med det, hehe. Vet er vel bare morsomt, da folk egentleig lurer på om vi venter tvillinger, da hans mage er nesten like stor som min hihi. Back atcha, lissom:)))

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærma uansett hvordan det var ment..

Skrevet

Jeg får også alltid høre at jeg er tjukk, feit, svær og diger av både fremmede og kjente, og jeg setter ikke stor pris på det nei! Om de setter ordet magen foran så kan de si hva de vil, men ikke si at DU er TJUKK nå assa!! Det er ikke koslig.

Mannen min mener jeg har fått baconløsning, Ikke bekkenløsning, for jeg har for første gang lagt på meg på rompa og låra. Jeg blir toppfeit om jeg legger på meg..:P Han liker den nye fyldige rompa, så det gjør meg ingen ting at han sier det. Han synes jeg er vakker, gravid eller ikke. Vi får bare håpe rompa blir når magen forsvinner da! :P

Skrevet

Det 'verste' jeg har blitt kalt her hjemme er 'Sarahsmommy'... for vi venter en jente vi vil kalle Sarah... Ute har jeg fått kommentarer som Tjukken (litt tøft til tider siden jeg har fortid som ekstremt overvektig), uttalelser om at -Ja, her fortsetter vi å ese ut!... -Du ser en smule gravid ut!... Jeg klarer å le av dem, men såååå trøttende i lengden. Nå gidder jeg ikke gå ut stort mer.

Skrevet

føler at folk ikke tenker på at det som skjer med kroppene våre er stor forandringer.. og at vi helst mottar kun gode tilbakemeldinger.. hehe:)

Skrevet

Hehehe, baconløsning! Den var bra. Mannen min adopterte den sporenstreks :D.

Ellers tar jeg meg ikke nær av å bli kalt tjukka, jeg. Er jo helt naturlig at kroppen blir større nå. Magen begynner å bli gigantisk her :D. Og jeg vet jo at det kun er midlertidig. Flirer litt av det selv også når jeg har problemer med å komme til ting eller dytter ting ned fra stuebordet med magen min...

Skrevet

man får tenke at så lenge de komentarene sies

høyt til oss så er det mest sannsynlig godt ment :) jeg har gjort dette 100 ganger selv når jeg ikke var gravid til andre venninner som var gravide, og jeg mente det absolutt ikke stygt, jeg har alltid syntes at gravide er veldig vakre, og kalte de tjukka i beste mening fordi de så sunne og fiske ut med struttende mager:) jeg hadde kanskje ikke sagt det om jeg hadde en venninne som kanskje tidligere hadde sliti med anoreksi eller veldig overvekt, pga mistolkning fks.... men jeg skjønner hva du mener for jeg tar meg nær av absolutt alt om dagen og er veldig hormonell,,,ting jeg ikke hadde reagert på før kan sette meg helt ut av spill nå ... tror jeg er gal innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...