Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 snuppa på 15 mndr har fått diagnose barneastma. fått ventoline og flutide. men hun hoster jo bare mer og mer etter å ha begynt på medsinene? kan hun få efedrin selvom hun går på astma medisiner forresten ? noen som kan hjelpe en frustrert mamma....
cammiss Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Når begynte hun med den? jeg ville ringt legen og spurt der.
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 begynte for ett par uker siden. blitt forkjølet nå så det er vel kanskje derfor hosten også er blitt værre. uff jeg hater den forbanna hosten!!!!
Blopp1 Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Vår sønn har også astma,og bruker de samme medisinene som jenta di. Vi opplevde ikke at han ble verre etter at han begynte på dem,men heller stikk motsatt. Så d kan jo være at hun har en forkjølelse hvor d følger med hoste...................!!!! Vi sluttet med efedrin,for d virket ikke på junior. Men han får flytende bricanyl når han hoster/mot heshet. Gi henne saft-is,d bruker å hjelpe mot hosten.........!! Ta kontakt med legen,så får du svar om du kan gi efedrin. Husk at astmamedisiner kan gi hjertebank,så vi har fått beskjed om å utvise forsiktighet ved bruk av de
Mamma til to tette Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Vi har fått akkurat samme medisiner til vår 5 mnd gamle baby og det tok vel 2 uker før vi virkelig så en bedring. I starten syntes vi også at vi merket en forverring, kan jo være at medisinen irriterer litt? Men blir absolutt verre ved forkjølelser og de kommer som perler på en snor dessverre. Gleder meg til vår og sommer gitt. Men ville ikke blandet medsiner uten samråd med lege. Kald drikke skal være bra samt et tynt strøk med mentholatum under beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå