Gå til innhold

Til dere andre som nærmer seg slutten:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er plaget med kvalme, eller som vet det er normalt å være kvalm på slutten? Er i uke 40 nå, og har hatt det sånn de siste 2 ukene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

eg tror det er natturlig å vere meir kvalm mot slutten igjen for barnet har det så trangt der inne. og ligger jo å trykker å prøver å finne seg plass der inne..

Skrevet

jepp. jer har 15 dager igjen og kaster opp/brekker meg hver morgen og kan være kvalm utpå dagen,men blir ikke plaget av det. heldigvis. men det er helt normalt å være litt kvalm nå.

Skrevet

Blir 40 uker imorgen og fikk kvalmen tilbake for noen uker siden, ja..

Hjelper med litt ostepop å cola ;)

Skrevet

Jeg har aldri vært kvalm, verken i begynnelsen eller slutten.. men har hørt snakk om at det er vanlig å bli kvalm mot slutten..

Skrevet

er 35 uker. Ikke merket noe kvalme, men er VELDIG plaget av sure oppstøt! Hjelpesmeg, må sitte opp i senga for det blir så ille når jeg legger meg ned.

Gjest rosenrosarød
Skrevet

Jeg sliter på morgenen - føler meg veldig kvalm og uvel av at den digre magen har klemt så fælt på alt der inne...

Skrevet

Jeg har vært kjempekvalm og kastet opp minimum 1 gang pr dag de siste 2 ukene! Uke 35+1 i dag!

Skrevet

Ja, jeg har fått noen bølger av kvalme. Stort sett ledsaget av skjelvinger, eller omvendt. Har termindato i dag!

Skrevet

Skjelvinger har jeg også! Men det har jeg selv om kvalmen ikke er der. Lurer på hva som gjør det.. er hovedsaklig i armene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...