Supermamma;-) Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Har sååå lyst på teutonia mistral sportsvogn.. Noen som vet om det er på salg noe sted, eller som har ei pent brukt å selge..?
mamma til fire små Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 heia! skal ikke selge min, men ville bare si at jeg er kjempefornøyd med min! skal bruke den samme til nr tre. kjøpte den til førstemann da han var 4 mnd. men til nr to har jeg brukt den som bagvogn også, med en liten lett bag oppi. brukte den masse til nr en, men blir litt mindre nå som vi stort sett bruker dobbeltvogn, og vil fortestte med det når neste kommer også. men det er en god vogn:) håper du får kjøpt en billig!
fult hus:) Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 i trondheim er d 30% på den på reflex.. var d sist jeg var dær værtfall=))
Supermamma;-) Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Takk for det, så bra å høre at du er så fornøyd med den da! ;-D
Supermamma;-) Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tipset, da må jeg ta en tur og se!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå