_Ms_ Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen andre som sliter med dette, som sitter med noen gode tips? Det er jo så sinnsykt, ubeskrivelig vondt:)
AE84 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 heihei! ja, det er forferdelig! jeg fikk et tips av min farmor (som slet veldig med det når hun var gravid), at viss det er på natta, du våkner me krampe, så er det beste å hoppe ned med begge beina på et kaldt gulv (evt legge de på den kalde veggen)! da skal visstnok krampen gå fortere over! det fynker veldig bra på meg! men så har jeg heller ikke hatt VELDIG masse kramper dette svangerskapet! men det er jo hvert et forsøk ;o) ps: prøv å ikke sirkuler med beina for mye, husker forje svangerskap fikk jeg krampe bare jeg "knakk" litt i ledda nedi foten!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg våkner like før krampen seter inn om natta. Da må jeg strekke ut leggen, og det gjør jeg ved å trekke tærne oppover mot kneet. Hvis du skjønner hva jeg mener:) Flater ut fotbladet liksom. Da får du tøyt leggen. Det er jo det idrettsutøvere gjør når de får leggkramper. Håper du skjønte hva jeg mente;)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 hei begynn å ta omega 3 kapsler, det hjelper mot kramper å sånt
Randis Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Noen sier magnesium hjelper. Til meg hjelper Kalsium. Tar en tablett hver kveld nå. De to forrige svangerskapene tok jeg tyggetabletter hver gang jeg fikk krampe. Hjalp på noen sekunder faktisk. Nå virker det som det hjelper med jevnlig inntak hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå