Gå til innhold

Kjenner ikke liv:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 17 + 4 idag, men kjenner ikke noe liv. Flere som ikke kjenner liv her? Flere her som har kjent liv siden uke 14. Skal på UL om 2 uker og gruer meg for å se at det ikke er liv der lenger. Andre som er beskymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå i uke 19, kjenner såvidt litt liv en sjelden gang, men lurer noen ganger på om det er luft i magen, men nå merker jeg mer og mer på samme plass noen små bobler, så da tror jeg det er lille frøkna som rører på seg.

Ikke bekymre deg, det varierer jo så veldig fra person til person.

Et lite tips jeg fikk før jeg var på UL, drikk noe kaldt rett før undersøkelsen, da blir det liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.. Jeg er 16 uker på vei og kjenner ingenting.og alle sier man merker liv tidligere når man går med nr 2... når jeg gikk gravid med den første kjente jeg ikke noe før uke 22-23.. jeg har to venninner som begge er andregangsfødene og de er begge i uke 19..kjenner heller ikke liv, men de har vært på ultralyd og der var det mye liv.. jeg fikk beskjed om å drikke noe med sukker før Ul sist gang og da var det mye liv på skjemen, men jeg merket ikke noe "utenpå"før 22-23.. ingenting å uro deg for... gled deg til Ul du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17. Trooor jeg kanskje har kjent liv en gang, for et par uker siden, men ikke sikker siden jeg ikke aner hva jeg kjenner etter. Det er snakk om fiskehale som slår og bobler og kiling..

Ikke bekymret siden det er vanlig å ikke kjenne noe ennå.

Satser på aktiv krabat i magen når jeg skal dit om et par uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) Håper alt er som det skal på UL. Har også hørt om å drikke noe søtt før UL undersøkelse. Skal ta en slurk søt saft:) Skal dere alle på UL om 2 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er i uke 16, kjenner ikkeno liv her.. Regner ikke med å kjenne det på en stund heller, fikk konstatert at morkaken lå foran på magen tidlig ul uke 10.. Hørt at du kjenner liv senere da. Skal til jordmor tirsdag, håper vi får høre hjertelyd da, ellers er det ul om 14 dager. Har vært på ul du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er 16+1 i dag. Og jeg kjenner heller ikke noe liv. Har vel egentlig aldri gjort det. Skal ikke på UL før om 2 uker, synes det er lenge å vente. Men må jo bare regne med at det er noe inni der som lever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 17+5 og kjente garantert liv for første gang i går. Det kom helt plutselig mens jeg satt her på BIM. Ikke bekymre deg for mye. Det kommer når det kommer, og da er det helt fantastisk. I dag har jeg kjent den lille 4 ganger og det er skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helt vanlig å ikke kjenne liv før ved uke 20-25 som førstegangs fødene. Med 1 mann kjente jeg ikke noe før ca uke 23. Nå med nummer to kjenner jeg liv fra ca uke18 men da kun par ganger i uka. Er nå nesten 21 uker å kjenner mer liv. Nummer 1 var en jente og hun var veldig rolig, kun hikke. Selv hvor mye sukker jeg fikk i meg. Med nummer to som er en gutt er det mer liv og spark uten at jeg drikker noe med sukker. Morsomt med forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...