_Ms_ Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen andre som sliter med dette, som sitter med noen gode tips? Det er jo så sinnsykt, ubeskrivelig vondt:)
Candy girrrl Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Ta magnesium. Så må du gå på tå noen minutter i slengen flere ganger for dagen. Speielt før leggetid. Også bra mot åreknuter Leggkramper er vondt!!
_Ms_ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Om jeg begynner å gå på tå er jeg redd det knyter seg:) he he. men takk for tipsene:) skal prøves ut...
Gjest Siiw Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Slet også veldig med leggkramper, men har ikke hatt det i det hele tatt etter at jeg begynte å sove med en ulltråd rundt hver legg. Må være ekte ull. Funket for meg ihvertfall, billig og ufarlig å prøve
Randis Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Magnesium eller kalsium fungerer. Til meg går det i kalsium om dagen.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Jeg slet en del med det under mitt første svangerskap (og håper jeg slipper denne gangen).Få i deg magnesium og bruk støttestrømper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå