lillyvanilly Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 jeg har verken lyst eller motivasjon og viljestyrke til å slutte. Men andre vil jeg skal... Harprøvd, men får ikke til..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Sorry, men det blir vanskelig uten viljestyrke og motivasjon.... Hilsen ei som slutta for 5 år siden )
Sivalur Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hvis ikke du vil selv, overhodet, så kan du bare glemme det. Beklager. Men sånne ting sitter i ditt hode, i din bevissthet. Det første steget er å VILLE det selv. Når du en dag finner ut at jo, kanskje jeg faktisk vil, tenk så deilig å slippe og stinke, slippe stygg hud, dårlig hår, dårlig ånde, svarte lunger, og ikke minst spare maaaasse penger - da kan du jo prøve å ringe røyketelefonen f.eks?
Vinden blåser Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Heia... jeg vil anbefale deg å registrere deg inne på slutta.no Der er det mange som både kan gi tips og støtte gjennom en slutteprosess...
cammiss Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 hvis du feks går inn og googler på røyk og skader - og feks røykesluttgevinst.. bare økonomisk.. feks så kan du jo regne ut hvor mye du kan bruke på.....????? hvis du slutter. JEg antar at du må slutte helt og aldri røyke igjen- og det er det ingen andre enn deg selv som kan bestemme for deg- og som noen over her sa- det sitter i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå