Gå til innhold

Marianne83 - er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Begynner det å nærme seg fødsel hos deg, merker du noe?

Jeg er så utrolig lei om dagen, men ingen tegn til at fødsel nærmer seg her. Blir nedbrutt av å lese på sidene her, høres ut som alle har små tegn i ukene før fødsel, mens jeg kjenner absolutt ingen ting! Er det så blir det ingen fødsel på meg i nærmeste framtid! Hehe.

Er forsåvidt optimistisk enda da, er jo ikke kommet til termin en gang, så prøver å holde motet oppe. Men har merka stor forskjell på kroppen nå de siste dagene bare, nå er det meste veldig tungt! Glad jeg er ferdig med alle innkjøp for å si det sånn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er nok desverre her fremdeles ja...

Begynner å bli sliten og utolmodig!

Begynte å merke noen små tegn til at fødsel nærmer seg i går og i natt var jeg våken til kl 5 med noe som må være rier (men om det er maserier, modningsrier, jukserier eller fødselsrier vites ikke). Det stoppet opp på mårraskvisten i alle fall... De var regelmessige med ca 3 min mellomrom, men ikke så vonde at jeg måtte puste meg gjennom dem... går bare med skikkelige mensmurringer nå og noen uregelmessige tak med mye tid i mellom... Fikk jo opp håpet om at det kanskje var noe som hadde startet, men kan godt tenkes at jeg har et par uker igjen før jeg får møte prinsessa mi'...

Hva gjør du for å få dagene til å gå fram mot fødsel? Hvor mange dager har du igjen?

Jeg har hatt så lite energi at jeg ikke har orket noe annet enn sofaligging med tvtitting, nettsurfing og kabal, men i går hadde jeg masse energi! Var godt å få shina opp litt i huset igjen. Føler veldig på at det er viktig for meg at ting ser ordentlig ut før jeg legger meg, går ut av huset etc. i tilfelle tingg plutselig skjer...

Skrevet

Å, men da kanskje det skjer noe snart og da?

Jeg har hatt litt mensmurringer og vondt i korsryggen, men that's it! Og aner ikke om det kommer av at det nærmer seg fødsel. Hehe. Hadde vært veldig greit å visst hvor lenge man hadde igjen egentlig;)

Som deg så har jeg og hatt litt lite energi, så slapper av mye. Sitter på nettet, hviler og pusler litt rundt her hjemme. Er også veldig opptatt av at alt skal være i orden her, så har det til enhver tid ryddig sånn i tilfelle;)

Har 6 dager igjen til termin nå, men hadde jo håpa noe kunne skjedd litt før!

Er over-fødeklar og fryktelig lei nå!

Skrevet

mensmurringer og vondt i ryggen kan jo bety at det nærmer seg... :) men man vet jo aldri!

morro om vi kommer på føden sammen da! :) ikke at jeg hadde visst at det var deg da... har du facebook profil kanskje?

Skrevet

Lekte litt tetektiv og tror jeg fant deg på fjasboken jeg :)

Håper det er i orden at jeg la deg til!

Skrevet

Tør ikke håpe på for mye, så prøver å ikke tenke i de baner, selv om tanken såklart kommer snikende litt for ofte! Hehe.

Hadde vært veldig gøy, så kanskje vi skal avtale en date der i helga?;)

Har facebook ja, så da skal jeg inn der og sjekke nå jeg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...