Hakkamella Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har en sånn pappajente i magen! Det er nesten så jeg kan bli sjalu! Når jeg er alene så må jeg gjøre alt jeg kan for å få bevegelser... men straks pappaen kommer innen hørevidde så fyker hun rundt som en kanon. Han trenger knapt ytre et ord engang. Hun merker hans nærvær i rommet så godt! Jeg sier hun kommer til å bli en ordentlig pappajente, og han blir jo så stolt! Jeg foreslo i går at han kan overta med amming og sånt, for hun er jo så stor fan av ham allerede at det spørs om jeg er interessant nok til å gi mat engang. hehehehe
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hehe, så morsomt ! Jeg tror at jeg også har en pappajente i magen. Hun er aktiv uansett, men han var borte noen dager her, og når han kom hjem igjen og hun hørte stemmen hans, "tok hun helt av" nedi der, hehe ;-) Jeg sier det samme, at vår lille jente kommer til å bli ei skikkelig pappajente, og at hun allerede har startet. Skikkelig morsomt at det er flere som har det sånn !! ;-)
Hakkamella Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Det blir så spennende å se når hun er kommet på utsiden! Kan forestille meg første gang hun gjenkjenner stemmen hans, gjenkjenner ham. Og hvordan de to kommer til å 'konspirere' seg imellom... dele hemmeligheter og sånt! Ser de to hviske og tiske.. mens jeg bare går rundt og lurer over de hemmelige blikkene de sender hverandre hehe
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, ja, du sier noe ! Jeg ser også levende for meg at det kommer til å bli veldig sånn de to mot meg-greie ;-) Er jo ikke noen hemmelighet akkurat at veldig mange jentebarn klarer å snurre fedrene sine rundt lillefingeren uten trøbbel !! *tjihi* Jaja, moro blir det læll, selv om jeg har en sterk mistanke om at *jeg* nok må være den som er streng og setter grenser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå