Gå til innhold

Pappajenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn pappajente i magen! Det er nesten så jeg kan bli sjalu! Når jeg er alene så må jeg gjøre alt jeg kan for å få bevegelser... men straks pappaen kommer innen hørevidde så fyker hun rundt som en kanon. Han trenger knapt ytre et ord engang. Hun merker hans nærvær i rommet så godt! Jeg sier hun kommer til å bli en ordentlig pappajente, og han blir jo så stolt! Jeg foreslo i går at han kan overta med amming og sånt, for hun er jo så stor fan av ham allerede at det spørs om jeg er interessant nok til å gi mat engang. hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så morsomt ! Jeg tror at jeg også har en pappajente i magen. Hun er aktiv uansett, men han var borte noen dager her, og når han kom hjem igjen og hun hørte stemmen hans, "tok hun helt av" nedi der, hehe ;-)

Jeg sier det samme, at vår lille jente kommer til å bli ei skikkelig pappajente, og at hun allerede har startet. Skikkelig morsomt at det er flere som har det sånn !! ;-)

Skrevet

Det blir så spennende å se når hun er kommet på utsiden! Kan forestille meg første gang hun gjenkjenner stemmen hans, gjenkjenner ham. Og hvordan de to kommer til å 'konspirere' seg imellom... dele hemmeligheter og sånt! Ser de to hviske og tiske.. mens jeg bare går rundt og lurer over de hemmelige blikkene de sender hverandre hehe

Skrevet

Hehe, ja, du sier noe ! Jeg ser også levende for meg at det kommer til å bli veldig sånn de to mot meg-greie ;-) Er jo ikke noen hemmelighet akkurat at veldig mange jentebarn klarer å snurre fedrene sine rundt lillefingeren uten trøbbel !! *tjihi*

Jaja, moro blir det læll, selv om jeg har en sterk mistanke om at *jeg* nok må være den som er streng og setter grenser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...