Gå til innhold

Hen kan jeg finne med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje litt desperat ut, men jeg vet ikke hen jeg skal finne nye venninner. Og jeg føler jeg trenger d! Er litt ensom avogtil!!

Ting var mye letter når man gikk på skolen,merker d ja!

Hva ville du gjort? Vis du følte behovet får å utvide vennekretsen din?

Er jo ikke bare å ringe på ei dør å spør heller, hehe...

Kom med tips!!

Ps,hører til på Sørlandet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg endel igjen..

men desverre tom for forslag..

Kommer til å følge med på tråden!!

Skrevet

Leste forreesten ei som satte inn en kontakt annonse for nye venninner og hadde noen kriterier.....de er ganske mange som møtes to av de bodde i samme nabolag men visste ikke om hverandre.

Skrevet

Hør om noen her bor i nærheten av deg,så kan dere avtale og treffes en plass.. Hvem vet,kanskje dere har barn på samme alder også=)

Skrevet

Har faktisk satt opp ett treff til neste søndag,på treffsidene. Men vet ikke om noen kommer,siden jeg ikke har hatt noe respons på det!

Hvem vet,kanskje d dukker opp noen andre der.. Hehe,føler alle andre så fort finner venninne på sånne sider som dette! Men med meg så skjer d ingenting :) Mystisk...

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Så jeg slkenger meg på denne tråden jeg også. Men jeg bor i Østfold jeg da.

Skulle gjerne hatt noen gode venner som man kan finne på litt sammen med både med og uten barn.

Skrevet

Hei, polarn....

Du bor i rakkestad sant? Askim her... er åpen for å treffe nye mennesker jeg :-) Har ei på snart 1 år og en på 3,5 år.

Skrevet

Det hadde vært kosleig. Jeg er jo i Askim hver torsdag da jeg går på babysvømming da. Har en sønn på 9 mnd og en datter på 3 1/2 år.

Kan gjerne møtes en dag.

Skrevet

Heia, Jeg er oxo fra Kristiansand og er like gammel som deg.

Har en gutt på 2 år og venter nr 2 i april.

Vi bor i voiebyen. Vi kan gjerne komme vi til søndag i tresse, hadde vært kjempe koselig, kjenner ikke så mange på min alder med barn jeg heller.

Skrevet

Jeg flytta til nytt sted for halvannet år siden, kjente noen her siden mannen er herfra men hadde ingen gode venninner. Har to barn som går på skole/i barnehage (og ei som foreløpig er hjemme med pappan sin). Det jeg har gjort er å prøve å bli kjent med andre mødre - både i barnehagen og på skolen. Noen av de har blitt bekjente, noen litt perifere venner og et par som er på vei til å bli gode venninner. (dessuten er det jo sikkert greit når unga blir større å vite hvem foreldrene er også...) Så det er iallefall mitt forslag - om du har barn på skole eller i barnehage så prøv å bli kjent med foreldrene til de andre barna!

Skrevet

Jeg bor også i kristiansand, lite med venniner ja. Jeg har en sønn på snart 2 år, og er selv 19år i mars.

Skrevet

desperat ensom sørlending her oxo :-p

hvor er du fra #kanskje snart# ?

hvor står disse treff sidene??

Skrevet

for et par uker siden var dette temaet oppe, og vi lagde en vennine gruppe på facebook! oslotreff den 5.2 :)

alle som vil er hjertlige velkommen til gruppa vår!!

poenget med gruppa er å utvide vennekretsene våre, og helst med andre mammaer! ;)

dette er en lukket gruppe, for å få tilgang:

send med en pm med mailen du er registrert på fb med, så må jeg adde deg som venn for å kunne invitere deg! og viiips, er du der!

:)

Skrevet

ps er ikke bare oslofolk, altså! bergen og krsand er også representert, og mange andre steder!

Skrevet

Du ha PM ;)

Skrevet

Heisann!!

I rmenyen på siden her,under der du går inn på DEBATTER står d DIB-TREFF. Gå inn der å se!

Har satt opp treff søndag 8feb kl 1200 i Tresse. Tenkte d er eller Lørdagen, vist d passer bedre for folk. Jeg og Tulla kan begge dagene!

Jeg bor på Nodeland, du da?

Skrevet

kan gått bli med hvis det er på lørdagen, så kan jeg få handlet litt i samme slengen :-) (så skal jeg på jobb søndag) bor ca 50min unna nodeland- vest over..

vet ikke helt hvor tresse er jeg??

Skrevet

Det er jo alltids en mulighet å engasjere seg i noe, politikk, røde kors, barneidrettslaget, andre idrettslag, samarbeidsutvalg, foreldregrupper, teaterlag, frivillighetssentral, osv. Det er alltids lag og foreninger som trenger ekstra dugnadshender, og med på kjøpet får man nytt nettverk, sosialt samvær og selvtillit.

Skrevet

Oki,men jeg kan alltids flytte det. Er jo ei uke til, og ingen som har kommet med andre ønsker. Går inn å forandrer d da.. Passer like godt for meg begge dagen!

Tresse er den store lekeparken nede ved sjøen/festningen! Altså i sentrum, Kr.sand! Vet du hen jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...