3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Gratulerer til min Lucas som fyller 3 år i dag=) Fikk liksom ikke så lyst til og dra med Linnea på tirsdag da hun skal opereres ved st.olav hospital etter jeg leste dette. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1236983.ece Men heldigvis ikke st.olav som gjorde inngrepet der men alikkavell hva om:S Lillemor har alltså fått time på tirsdag for og få fikse ørene sine.
pandabjørn Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg leste det på VG nett tragisk at det skulle ende slik man blir jo skremt av å lese om slikt! skal jenta di får dren i ørene?? gutten min skal få dren om 13 dager........
pandabjørn Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Glemte jo å gratuler gutten din som blir 3 år i dag hipp hipp hurra...
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Huff ja=( Ja jenta mi skal iallefall ha dren på høyre side så skulle de åpne og sjekke på venstre side og evt legge der også, gleder meg egenltig er møkk lei gjenntatte ørebetennelser/feber hver dag i laaaaaaaaaang tid/ sover ikke/spiser ikke , skal bli godt og få d gjort, hvor skal dere gjøre det da?
2gullklumper Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 jeg tenker veldig mye på dere I.L og K. Helt forferdelig det dere nå må gå igjennom. Ta vare på hverandre i denne tiden. Min gutt på 3 år skal inn og ta samme operasjon, på samme sykehus. Vi har bestemt oss for å ikke gjennomføre dette. Behovet er ikke større enn risikoen i vårt tilfelle. R.I.P lille D. Mange som er glade i deg.
pandabjørn Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 vi skal gjøre det i Tønsberg, privat gutten våres har dårlig med språkutvikling så vi regner med at vi får en ny gutt etter operasjonen slik at han begynner å prate i setninger og si flere ord....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå