Gå til innhold

Hjelp - hva slags utslett er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig da jeg sto opp av senga og kom på badet, oppdaget jeg at jeg var så rødflammet i ansiktet. Spesielt på ene kinnet. Prøvde å smøre inn med en fet krem for å se om det roet seg ned etterhvert, men det er fortsatt like ille. Virker nesten som om det har hovnet opp litt på ene kinnet. Ser ut som om jeg skulle ha sittet for lenge i sola og blitt solbrent, eller som om jeg skulle vært på en kraftig treningsøkt, for da pleier man å bli ganske rød i ansiktet etterpå.

hva kan dette være? Blir litt skremt jeg. Jeg var ute og gikk en kveldstur i går kveld og da var det ca. 12 minus ute. Kan da umulig være det som skyldes denne rødheten? Noen her som har noen idè om dette. Blir nervøs jeg når noe sånt plutselig bare kommer ut av det blå og spesielt når jeg hovner opp litt på kinnet også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke ha fått noe frostskade etter turen i går da?

Snuppa våknet opp tirsdag morgen med en stor rød flekk på ene kinnet, skikkelig tørr og nuppete hun akkurat bare der.

Har kommet frem til at det nok er en liten virusinfeksjon etter omgangssyken hun har hatt, da jeg har hørt om flere som har fått det samme. Og det dukket som sagt opp over natten, kan det være noe sånt?

Skrevet

du har ikke spist noe du kanskje ikke tåler??

jenta mi har fått et lite rødt utslett ved haken og det tror jeg kommer av at hun har spist appelsin.....

Skrevet

Mannen min foreslo også det at det kunne være frostskader. Men det syns jeg høres rart ut. Spesielt når det først dukker opp morgenen etter. Burde ikke det kommet frem i går kveld etter at jeg kom inn i varmen igjen? Det er så ekkelt når det plutselig bare slår ut i full blomst, uten noen forvarsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...