Gå til innhold

Uff, er bare litt oppgitt overmeg selv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden begynnelsen av januar begynte vi (jeg og sambo) å spise litt mer lavkarbo mat, ikke fulgt noen diett, men kutta de typiske karbo bombene. Joda, dette har jo fungert greit, men vekta mi har stått stille siden vi begynte. Sambo har gått ned 2 kg (på 3 uker) og vi trener begge to like mye.

Men jeg har, siden jeg var liten jente, spist havregryn til frokost før jobb/skole fordi jeg ikke får i meg annet så tidlig. Og ikke har jeg tid og ork til å lage noe med egg heller.

Så jeg har liksom klamra meg fast til denne havregryna og trøsta meg med at jo, det er jo sunt =))

Men så regna jeg på det i går kveld, og med havregryna og alt annet jeg spiser i løpet av dagen, så er jeg søtten meg oppi over 90g karber pr dag!!!! Er da ikke rart vekta mi blir stående der oppe?????

Så nå må havregryna vekk, jeg må bli enda strengere m meg selv og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette i 5 mnd til =))

Er dritt lei kylling og stekt egg/omelett.

Måtte bare syte litt her før jeg skal på jobb.

I dag har jeg spist en nutrilett bar med karamellsmak. Den skal jo mette lenge og vel, men jeg kjenner meg ikke helt overbevist nå.....

Ha en god dag alle sammen...... =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...