Kjukka Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er jo helt grønn på slikt, men jeg leter etter ett servise... aner ikke om det er middagsservise, frokostservise, med streker... Hehe! Ja, det hørtes jo helt normalt ut "med streker"! Er visstnok en (kjent) desinger som lager serviser med streker i alle farger. Jeg en liten artikkel om det i KK, men klarer ikke å finne det på nett! Noen som vet hvem det kan være ? Evt. hvor på nettet man kan finne det ?
Kjukka Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg aner jo ikke... men det er liksom en hel serie med dekktøy, som har mange striper i alle slags farger. Som sagt: jeg er helt grønn Så på Sagaform, men fant det ikke... :S
Blå + en i magen Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Er det stripete over hele? Finnes i lyse striper, mørke striper, bruntone striper osv? Hvis du har sett Hotel Cæsar så har Juni et stripete servise jeg tenker på, hehe... Det heter Ittalia, i utgaven "Origo". Kan det være det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå