Giinaღ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 så nå er det bare å vente på at ting skal starte her for fullt. Er vi flere som går en spennende natt i møte????
mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Heia...har hatt svake rie i heile dag,så sitt bare å vente på at dem ska bli meir regelmessig og ta sæ opp i styrke.Håpe på at d skjer straks....
Marianne83 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 hvordan merket du at vannet gikk`? var det litt gradvis, eller sa det plask? får håpe at du får møte den lille i magen i natt da! spennende! lykke til!
Giinaღ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Det var faktisk litt tilfeldig at jeg dro for å sjekke om det faktisk var vann jeg lekket. Hadde rosa tyntflytende utflod i trusa i hele går. Dro sent på føden i går kveld og da jeg skulle reise meg opp etter CTG (måling av hjerteaktivitet og liv) kom det sildrende i buksa. Det var ikke noe plask, så ingen hadde merket noe hadde jeg ikke sagt det selv (eller hatt sort bukse). Er hjemme nå, har hatt smårier i hele natt, men antar de tar seg godt opp i styrke før det setter igang for fullt her.
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 juhuu!! spennende:):) siste fødsel startet med vannavgang her så er spent hva som skjer denne gangen:) lykke til!!!!!!!!
Giinaღ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 Takk takk Da kan jeg kanskje spørre deg... hvor lang tid etter at vannet gikk fikk du ordentlige rier? Husker du? Har hatt litt smårier i hele natt men ikke tatt seg opp til komme veldig ofte eller være veldig kraftige....
Herkules Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Hei på deg, titter inn fra dib jeg Med førstemann gikk vannet 4 uker før termin fikk rier etter 41 timer og fødte 6 tmer senere Hadde ingen tegn på rier før det først startet jeg da. Med nummer to gikk vannet to uker OVER termin, 2 min etter kom riene og 45 min senere kom jenta . Styrtfødsel hvor jeg kneip igjen til vi var på fødestua. Begge gangene kom jeg i gang av meg selv, selv om de truet med i gangsettelse etter ca 48 timer etter vannavgang. Lykke til det er så spennende!
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Så spennende, får håpe riene tar seg opp.. Nå har du snart nurket i armene dine.. Du får ha lykke til..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 wiiiiiii!!!! Så spennende da Giina! Var inne og så på tråden vår på bli gravid etter oppdatering fra deg, men deg fant ejg jo her gitt:) ÅH; nå er det uansett ikke lenge til du får møte gullet!!!!! Hvordan går det da? har det skjedd noe mer?
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Oioioi:o) Nå ble jeg gira her! Har stadig vært inne og sett om det har kommet noe PM eller tråd fra deg... Håper du holder gutten i armene dine nå! Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå