Gå til innhold

Da har vannet gått... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så nå er det bare å vente på at ting skal starte her for fullt. Er vi flere som går en spennende natt i møte????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia...har hatt svake rie i heile dag,så sitt bare å vente på at dem ska bli meir regelmessig og ta sæ opp i styrke.Håpe på at d skjer straks....

Skrevet

hvordan merket du at vannet gikk`? var det litt gradvis, eller sa det plask? :)

får håpe at du får møte den lille i magen i natt da! spennende! lykke til! :)

Skrevet

Det var faktisk litt tilfeldig at jeg dro for å sjekke om det faktisk var vann jeg lekket. Hadde rosa tyntflytende utflod i trusa i hele går. Dro sent på føden i går kveld og da jeg skulle reise meg opp etter CTG (måling av hjerteaktivitet og liv) kom det sildrende i buksa. Det var ikke noe plask, så ingen hadde merket noe hadde jeg ikke sagt det selv (eller hatt sort bukse). Er hjemme nå, har hatt smårier i hele natt, men antar de tar seg godt opp i styrke før det setter igang for fullt her.

Skrevet

juhuu!! spennende:):):) siste fødsel startet med vannavgang her så er spent hva som skjer denne gangen:)

lykke til!!!!!!!!:)

Skrevet

Takk takk :) Da kan jeg kanskje spørre deg... hvor lang tid etter at vannet gikk fikk du ordentlige rier? Husker du? Har hatt litt smårier i hele natt men ikke tatt seg opp til komme veldig ofte eller være veldig kraftige....

Skrevet

Hei på deg, titter inn fra dib jeg

Med førstemann gikk vannet 4 uker før termin fikk rier etter 41 timer og fødte 6 tmer senere

Hadde ingen tegn på rier før det først startet jeg da.

Med nummer to gikk vannet to uker OVER termin, 2 min etter kom riene og 45 min senere kom jenta .

Styrtfødsel hvor jeg kneip igjen til vi var på fødestua.

Begge gangene kom jeg i gang av meg selv, selv om de truet med i gangsettelse etter ca 48 timer etter vannavgang.

Lykke til det er så spennende!

Skrevet

Så spennende, får håpe riene tar seg opp.. Nå har du snart nurket i armene dine.. Du får ha lykke til..

Skrevet

wiiiiiii!!!! Så spennende da Giina!

Var inne og så på tråden vår på bli gravid etter oppdatering fra deg, men deg fant ejg jo her gitt:)

ÅH; nå er det uansett ikke lenge til du får møte gullet!!!!!

Hvordan går det da? har det skjedd noe mer?

Skrevet

Oioioi:o)

Nå ble jeg gira her! Har stadig vært inne og sett om det har kommet noe PM eller tråd fra deg...

Håper du holder gutten i armene dine nå!

Mange klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...