Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Mitt lille mirakel, se hvor stor du har blitt nå. 2år idag=) For 2 år siden bestemte du deg at du skulle ta den raskeste veien ut noensinne. Mamma og pappa var så redd,vi gråt begge to da de sa at de ikke fant fosterlyden din-hva tenkte vel pasientene og de pårørende i gangene da vi og legene løp gjennom sykehuset til kirurgisk avdeling. Jeg har aldri vært så rolig i en så nervøs stund. Jeg "kjente" deg i hjertet mitt..visste at du skulle bli til. Skjønte ikke da jeg lå på operasjonsbordet,hvorfor ikke kirurgen sa at det hele var en misforståelse. Så var jeg borte... Jeg våknet opp vennen min,og legene sa at du var et mirakel! Kirurgen trodde han skulle dra ut en død baby-men så kom du,helt fin..helt perfekt. Det var så mange tilfeldigheter på den dagen, så alle var overbevist om at du virkelig var en sjel som var ment til å bli. Til å bli min datter, til å gjøre meg til et bedre menneske, til å få meg til å tro på mirakler selv i den mørkeste time. Takk for at du er til jenta mi,for at du valgte oss. Gratulerer så mye med 2 års dagen. Hilsen storebror, mamma & pappa
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Så fint skrevet. Gratulerer med dagen til dere alle!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Nyyyydelig:-) Gratulerer så mye med lille jenta di:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Så flott skrevet! Fikk tårer i øynene jeg... *hormon-Bella* Gratulerer så mye med jenta di! :-D
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Takk:) mirakler skjer hver dag, og e må si at e faktisk har "vokst" etter denne opplevelsen. Må bare få tilføye at ho faktisk er like utålmodig nå,som det ho var da hehe. Har akkurat laget en tre etages kake med ole brumm figurer på-så håper ho blir fornøyd imårra;) Go natt alle dib`ere:=)
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 gratulerer med jenta di=) Gutten min fyller 3 i dag=)
Sweet caramel Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Ååå, det var vakkert skrevet!! Tårene mine triller her, hehe.... Gratulerer så mye med dagen til snuppa di, kos dere masse!!!
celodi Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Gratulerer såå mye!!!! Ønsker dere en flott dag!!
Mamma til to tette Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Så flott skrevet, kos dere masse på en spesiell dag!
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 så flott skrevet.. du er sikkert en fantastisk mamma;) gratukerer med dagen!
Koseklompen Skrevet 30. januar 2009 #12 Skrevet 30. januar 2009 Vakkert skrevet Gratulerer med dagen til jenta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå