du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, det er noe jeg kunne ha funnet på!
tonebf Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har nettopp lagd stor omelett så kjør på
Chiquita Bananas Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Er du gravid ?? Hehehe.....mitt favorittmåltid er nattmat ;o) Har selv spist 3 brødskiver, en halv skål grønnsaksuppe og en skål stekt ris med kylling i kinasaus....før jeg ble fornøyd... Og nå fikk jeg sinnsykt lyst på nystekte koteletter !!!!! Kos deg masse med dem ;op
Monajenten Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Nope ikke teit i det hele tatt, null karbo:-P
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Ååh, det hørtes godt ut! Sitter og gumler sure loveharts for å døyve halsbrannen jeg, men kunne spist hele fryseren om jeg hadde titta opp i der! Hadde jeg hatt koteletter hadde jeg også stekt;)
Kjukka Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Neeeeeeida, jeg lager meg ofte full middag på nattestid jeg... Er jo sulten! Samboer bare ler, og mener jeg er "rara hans"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå