Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Teutonia Mistral!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ei pent brukt Mistral å selge? Modell fra 05 eller nyere? Eventuellt noen som vet om det er salg på dem noe sted..? Hm?

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg har en teutonia mistral i gråtoner 2006 modell til salgs om det er av interesse. Ring meg gjerne 98065326 :o)

Skrevet

Noen flere..? Har veldig lyst på beige el svart..

Skrevet

hva med å gå inn på finn.no??

der er det mange teutonia tilsalgs :)

Skrevet

En venninne av meg skal selge en svart 2007-modell. Jeg sender deg telefonnummeret hennes i privat melding :)

Skrevet

Jeg har en som er kjøpt des.04 så det er vel en 04 modell men den er svar og har svart soft bag.Ikke vært brukt på 2 år ca.Bagen har nok ikke en skramme på da vi ikke brukte den så lenge, men vognen er jo brukt da selvsagt.Men fortsatt godt brukendes:)

Skrevet

har ingen til salgs men vil bare si at dette er den vogna jeg har vært mest fornøyd med, den og OTH. Så løp og kjøp!

Skrevet

Jeg er ikke HI, men hvor mye selger du vogna for Ellabella-79?

Skrevet

Jeg er ikke HI, men hvor mye skal du ha for vogna ectv?

Spurte ei til i dette innlegget, jeg er på utkikk etter denne vogna så nå hadde jeg flaks, to stk i ett innlegg :)

Skrevet

Hm jeg vet sannlig ikke hva jeg kan ta for den jeg...Bet.vel rundt 8000kr for den ny men det er jo lenge siden og den er jo brukt.Hvor mye er riktig å ta da synest du?!Kan nok bli enig om noe :)

Skrevet

jeg har en mistral 05 modell. den er blå. følger med regntrekk,fot trekk og mykbag.

Skrevet

Da har jeg funnet vogna mi, men tusen takk for alle gode tips;-)

Skrevet

Jeg også ønsker å kjøpe en mistral 06 eller senere (helst senere), og helst brun, evt sort, med bag.

Så hvis noen har en er det bare å rope ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...