Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 ...eller helt motsatt? Og hvordan er du kontra barnet?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Vi er ganske like. Begge er rolige, litt iltre og sta, liker å lese bøker, se på TV osv. Pluss at hun ser ut som meg også. Mamma sier at hun er en tro kopi av barne-meg.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 eldste er dønn lik meg,både av utseende og sinn. (jeg var nok mere urolig hele oppveksten da,sliter med det enda hehe) h*n roet seg i 9 årsalderen:) de andre er helt motsatt, rolig og stor sett greie å ha med å gjøre (har 5)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Min er veldig lik meg:) Stille og rolig. Liker å pusle med ting for seg selv.
Lykke X 4 Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Mine barn har fått deler av mine karaktertrekk, ja. På godt og vondt
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 gutten er lik meg og jenta vår lik pappaen sin:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Hun eldste er ganske lik meg på mange måter. stille, rolig, sjenert, praktisk anlagt, ironien og humoren er lik. Men likevel er det endel av pappaen i henne, selv om hun ikke har mye kontakt med sin far. Hun minste er stikk motsatt av hvordan jeg var som liten, energien bobler nesten over, ingen ting er skummelt, ikke praktisk anlagt osv. Men så er hun ganske lik meg når det kommer til kveld/natt og morgenen. Like sur og grinete som jeg var om morran, trenger å våkne før noen snakker til henne osv, lade opp batteriene. Jordfreser er hun, det var jeg også. Skjønner hvorfor min mor ble så lei av å vaske klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå