Gå til innhold

yoga.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som driver med dette i sv.skapet?? erfaringer? fakta?

har så lyst til å være litt mer fysisk aktiv. dette gikk ikke med helsestudio, da jeg fikk bekkenløsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å gå på Yoga for gravide er det det beste. Jeg vet at en del yoga-instruktører fraråder å gå på vanlig yoga-time når man er gravid. Men jeg er ikke sikker på årsaken.

Pilates kunne kanskje vært noe? Generelt så er det best å fortsette med den trening man gjorde før graviditeten fordi da kjenner du kroppens reaksjon på treningen bedre. Men pilates er jo en forholdsvis skånsom treningsform.

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei og har gått på yoga i fire uker. Synes det er kjempebra (Yoga for Gravide).

Mye fokus på bekkenet og strekking. Er deilig.

Får litt forskjellig ut av det hver gang, men det har garantert hjulpet meg med mine ryggplager (halebenet).

Skrevet

Har store planer om å låne yoga dvd for gravide på bibloteket. så kan jeg gjøre det hjemme i stua. Blir sikkert totalt sett mer helhetlig opplevelse ved å gå på kurs. Men er litt lat, så god tilgjengelighet er bra for meg. desuten helt gratis er det og:)

• 1 år senere...
Skrevet

Hei. Jeg er Personlig Trener og tilbyr yoga for gravide, men det kommer jo an på hvor du bor selvsagt. Jeg jobber i Skien. Du bør ikke gå på vanlig yoga da det ikke er tilpasset gravide, og ikke Pilates heller som noen foreslår her, da Pilates fokuserer mye på kjernen og mye mage, hvilket man skal være forsiktig med i svangerskapet. Yoga for gravide er det aller beste om man er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...