Nullstress;) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 hei:) jeg er 12 uker på vei. men når jeg ligger på magen, eller har et lite press på magen kjenner jeg slike dunkinger... kan det være det lille gullet mitt??? veit alle sier det er altfpr tidlig, men om jeg ikke legger "press" på magen, kjenner jeg heller ikke noe. kjente det i uke 16 med førstemann:)
ApriIbaby Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjente i uke 14 med nr 2 og var her inne og spurte om det kunne være riktig...da fikk jeg fflere svar der noen sa de hadde kjent spark fra uke 12
Nullstress;) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 gjorde du????? tenk om det er han jeg kjenner da????? så spennende!! nå ble jeg glad her:) hehe:)
ApriIbaby Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg var helt sikkr i uke 15 og hadde da kjent dette jeg lurte på et par tre uker først
Nullstress;) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 så spennende!! jeg prøver å kjenne etter nå, men nå er det stille. jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg kunne kjenne han jeg altså!! :)
ApriIbaby Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Så gøy. Om to uker er du nok helt sikker på at det var det du kjente
Nullstress;) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 sitter bare her og gliser jeg;) har ventet på disse deilige tegnene!! føler meg ikke gravid i det hele tatt (nesten) så dette var etterlengtet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå