Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hvor mye kosta det,og ble det permanent borte? Takk for svar
Sannali Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Fikk armvoks i Australia, der vokser de jo alt og det koster en slikk og ingenting. Her i Norge er det nok på linje med leggvoks i pris. Jeg er helt normalt hårete, men mørk i håret så det er jo også kroppshåret. Mitt vokste tilbake og jeg innså at jeg ikke orker eller ønsker å bruke så mye penger på å fjerne det. På vinteren er jo armene som regel dekket av klær og på sommeren blekner det veldig raskt. Dersom du er veldig plaget ville jeg kanskje sett på permanent fjerning, dyrere men effektivt og varig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 vokset armene LENGE, i mange år! Var så sykt lei, og i fjord sommer var jeg høgravid og hadde ikke ork! Da gikk jeg å kjøpte bleke middel for kropshår, funket perfekt. Blek det til det har en nyanse som passe hudfargen din. Folk vill jo se håret, men er jo normalt med hår på armene, bare ikke så lekkert med sort hår;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå