Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Lurer på om det er det jeg har..? Liten bul som henger ut på utsida liksom av og til, ikke alltid. "Glir" liksom ut innimellom. Er det noe å gjøre med det? Vi ønsker oss jo flere barn senere, er redd det skal ha noe å si på om jeg blir gravid igjen senere..Er 4 mnd siden jeg fødte. Var på etterkontroll men ble ikke sjekka nedentil.. Noen som har erfaringer..? Burde sikkert tatt en tlf til fastlegen men liker henne ikke i det hele tatt så har liksom ikke blitt noe..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 jeg har også sånn som du beskriver. oppdaget det når jeg var 6mnd på vei. babyen er nå 5mnd. jeg ble heller ikke sjekket nedentil på 6ukers kontrollen. men skal til legen til uka, lurer på om jeg skal be legen sjekke det. syns det er litt ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har fremre sjedeveggsfremfall. Det er slik du beskriver. Det gjør ingenting så lenge du ikke får besvær med vannlatingen for blæra har også flyttet seg litt da. Jeg har vært gravid etter dette på første forsøk så ingen problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå