Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Wooho, i dag er jeg blitt 19 år!!! Egentlig verdens kjedeligste år å feire! - Da blir det ikke akkurat så veldig mye bedre at dagen er blitt feiret på sykehuset. Og jeg har sovet bort store deler av dagen i grunn. rakk en kort svipp hjemmom mamma og pappa og spiste middag før jeg måtte tilbake til sykehuset å få medisiner. Og nå sitter jeg her å kjemper mot sovemedisinene som har begynt å virke for lengst. Men jeg vil ikke at dagen skal ende, jeg har ennå ikke kjent at det er MIN bursdag i dag liksom:P Jaja, NESTE år blir det hvertfall feiring - da er jeg (forhåpentligvis) hverken barselskvinne eller innlagt på sykehus:P (Har nå vært "opptatt" to år på rad liksom..) Jaja, god natt! =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer masse med dagen!!!!! ) Jeg har bursdag på lørdag )
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er litt sent ute men, GRATULERER MED DAGEN! :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 jeg er litt seint ute.. gratulerer.. hvordan går det me deg foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå