Gå til innhold

Flere som har opplevd dette? Ang slanking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "slanket" meg siden nytt år.. Og gått ned noen kg. Men, hva med humøret da? Er jo rene berg og dalbanen. Blir rett og slett grinete til tider.

Måtte ta meg noen kjeks nå ikveld altså, orker ikke være så grinete jeg!

Blir egentlig alltid sånn når jeg skal slanke meg, så derfor går det ikke mange ukene ad gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har heller fått bedre humør..;)

hvordan slanker du deg?

Skrevet

Jeg fikk mye bedre humør, og mer energi.. Det var deilig!

Surere nå som jeg ikke klarer å gjøre noe i det hele tatt

Skrevet

Jeg spiser mindre, ganske lite noen dager. Kuttet ut alt hvitt brød osv.

Altså jeg spiser til vanlige tider, men halvparten av hva jeg gjorde tidligere.

Skrevet

Du spiser sikkert for lite.. da daler humøret mitt og jeg er sikkert ikke noen solstråle akkurat. Jeg er med i Vektklubb og der har jeg fått et antall kcal å følge. Jeg veier maten hver dag og dermed vet jeg om jeg har fått nok å spise. Det jeg oppdaget var at når jeg kuttet snop så spiste jeg faktisk alt for lite mat. Da vil kroppen din gå på sparebluss, vekten stagnerer og du vil ofte bare gi opp. Dette er ihvertfall slik jeg gjør det og det funker kjempe bra for meg :)

Skrevet

Ja, kan nok være det.. hm..

Jeg er så dårlig på slike strukturer som veiing av mat over tid etc. Men, skjønner jo at det er noe jeg er nødt til. Hvis jeg skal slutte å være grinete mener jeg!

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Dette med å veie maten kommer du fort inn i. Der er også et forum hvor vi jatter med hverandre om alt mulig :) Jeg synes det er en helt ok måte å gå ned i vekt på. Idag har jeg til og med kunnet kose meg med 27 gram krokanrull nam nam hehe

Lykke til ;)

Skrevet

OJ, det liker jeg! Eeeeeelsker krokanrull:O)

Ja, jeg får se å få kjøpt meg en vekt i morgen.. Mannen sa til meg istad at det er bedre at du eter enn at du er sur:-O Stakkar, he he.

Tusen takk for tips, skal sjekke ut vektklubben.

Lykke til videre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...