du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Nevøen min har snart bursdag, og jeg har så lyst å kjøpe en kjempefin gave til han! Men - jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, og i følge foreldrene har han ingen spesiell ønsker. Noen tips?
miapia Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Tanter kan kjøpe noe stort og irriterende! Trommer, piano, ting med lyd i osv... Kjekt med ting som kan lekes med ute til barn som er født så tidlig på året. De har ofte fått mye inneleker til jul....
Trouble Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Lekekjøkken??? Mini på 19 mnd fikk det til jul, er utrolig poppis her... Andre tips er brio togbane, bilteppe, bilgarasje, duplo....
Koala *g07* Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Kommer jo litt an på interesser. Har gutt selv på snart 2. Tegne og malesaker. Puslespill. Lekebiler av diverse. Dvdfilmer. De fleste små i dag har jo det meste.
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, det er sant, stort og irriterende ja... Kanskje det hadde vært noe! Eller uteleker ja, det var også en god idé!
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 Det var gode forslag Hva skjer a! Duplo og bilteppe har han, men ikke de andre tingene så vidt jeg vet!
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Han er ikke så veldig på tegning og maling, og foreldrene er ikke så veldig på dvd... Men lekebiler var en god idé, kanskje jeg kan kjøpe en eller annen bil til å ha ute? Hva var det nå gutta hadde da vi var små, sånne store trø-traktorer? Finnes de fortsatt tro?
Expat Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Stemmer i! En tøff bil, duplo, klosser, gjerne med bokstaver på, baller. Store bråkete leker er et privilegium for tanter og onkler...
miapia Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 De finnes :-) Dessuten er det kjekt med gravemaskiner og biler til å ha i sandkassa ;-)
Blind Gudinne Skrevet 29. januar 2009 #10 Skrevet 29. januar 2009 De finnes, ja. Lillefjert fikk Gråtass-traktor til 2 års dagen sin. Han klarte ikke å tråkke på den- men det var stor stas! Men hadde jeg vært i ditt sted nå hadde jeg gått for lekekjøkken eller "kjøkken-ting".
Babyfacepsycho Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg jente da, men i den alderen så er det vel ikke like stor forkjell på leker. =) Kan jo nevne noen av gavene hun har fått til jul og bursdagen sin forige uke. Leke kjøkken Leke butikk Handle vogn med masse leke mat Kassa apparat Lite keyboard med microfon og stol Ball telt med 250 baller inni Dette er vel de tingene hun leker mest med akkuratt nå. Kjøkkenet var fra oss til jul resten var fra tanter og onkler. Varierer litt fra dag til dag hva som er mest populært, men sånn i det store hele så leker hun like mye med alle disse tingene. Ellers så er hun også veldigt gla i en liten trampoline som søsteren min hadde latt stå igjen på sitt gamle rom når hun flyttet hjemmenifra, så denendte det opp med at hun fikk ta med seg hjem og har nå på rommet sitt og hopper på hver dag. =) Det kan jeg virkelig anbefalle, veldigt stas og hoppe på, og fin trening for grovmotoriken samtidlig. =)
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, kanskje jeg får holde meg til noe stort og bråkete!
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2009 Så bra! Takk miapia og Fjerteberte! Biler til å ha i sandkassa eller kjøkkenting høres ut som en noe jeg kan gå for!
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, nei det er sant;) Ser at det går en del i leke-kjøkken-greier, kanskje det kunne være noe ja. Trampoline høres gøy ut, men jeg er redd foreldrene får fullstendig fnatt hvis jeg kommer med det, hehe.
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #15 Skrevet 29. januar 2009 bob-bil (tror det er det det heter). Sånn bil som har vært i maaange år, hvor man bruker bena for å komme frem. Laget av hard plast. Man kan kjøpe henger også. Gutten min fikk det av sin onkel i 2-års gave. Den har vært veldig populær. Alle barna som er på besøk her vil låne den.
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 29. januar 2009 Kanskje jeg må se på det også! Tror ikke han har en sånn.
Babyfacepsycho Skrevet 29. januar 2009 #17 Skrevet 29. januar 2009 He he. Ja det er jo ikke helt riskfritt med trampoline kanskje. Men morsomt det er det. Tulla pleier og komme bort og ta med i hånden ig si: kom kom, hoppe. for så og dra med med til trampolinen og så skal vi hoppe sammen. Hihi. Ja kjøkkenet er populært her også, det faller sikkert i smak. =)
du og jeg og vi to Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 29. januar 2009 Hihi, så koselig! Gutten min hadde nok elsket det, han er en liten hopper. Men det spørs... skal tenke litt på det - men ellers høres kjøkken ut som en super idé! Eller kjøkkenting, hehe, helt min stil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå