Gå til innhold

Bursdagsgave til en femåring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, sorry - har jente.

DS spill vet jeg de liker. Lego liker jo alle gutter (de har alder på boksene).

Skrevet

Vurderer DS, men er skeptisk.... Lego fikk han så mye til jul av...

Skrevet

DS er en velsignelse, spesielt på lange flyreiser/bilturer.. :) nå har jeg to jenter på ni og fem år og jeg må si at de absolutt ikke spiller mye. Vet at gutter har en tendens til å ville sitte med den hele tiden, men det fikser du greit tenker jeg ;) Er mange flotte spill også uten hverken kriging eller slåssing, så her er jeg som var suuuper negativ til sånt, total helomvending hehe

Skrevet

Jenta her får eget digital-kamera til 5års dagen sin. Men hun har innteresse for det, låner stadig mitt. Begynner og få mange gode bilder.

Ellers har jeg ingen anelse desverre.

Skrevet

Det er klart at i starten ble det en del spilling og det nektet jeg dem ikke så sant det ikke ble i timesvis hver eneste dag. Men barn på 5 år forstår når du snakker til dem og da kan man til slutt si hvordan reglene er. Men klart det var spennende i starten :) Men om jeg skulle beholde 1 ting så tror jeg nesten det måtte være DS en, utenom bøker og tegnesaker.. den er liten og lettvint og ta med når man skal på tur :) Vi har ihvertfall aldri krangling om den her. Det kan faktisk gå et par uker mellom hver gang de spiller nå, men så plutselig blir den veldig spennende i noen uker igjen. Super Mario (det klassiske) er veldig kjekt både for barn og voksne hehe

Skrevet

Han har prøvd... og blir litt oppslukt... og jeg synes jo det er like gøy ;-) Er bare redd det er et mas som vil bli negativt for hele stemningen....

Skrevet

Det er dere som kjenner gutten deres best, men det er klart han ikke vil gi det fra seg når han får prøve ;) helt normalt vil jeg si. Vi har ihvertfall ingen problemer her, de lærer reglene fort. Det blir også noe annet når det er hans spill og ikke et han må spille så mye han kan på kortest tid fordi det er lånt.. Men som sagt, dere kjenner gutten best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...