3+1=<3 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 er 13 uker i dag..ikke kvalm eller uggen..men heller ikke noe matlyst! merker jeg er oftere sulten men klarer bare spise litt..flere som har det sånn? blir litt bekymret for at jeg ikke får i meg nok mat og ikke legger på meg noe..
Trilletrill Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er snart uke 15 og har matlyst så det rekker:( Vet ikke hvor mange ganger de siste ukene vi har spist wraps til middag med masse rømme....Ikke vær redd for at du ikke legger på deg. Er ganske sikker på at det kommer. Dessuten er det jo ikke riktig at man skal legge på seg fordi man spiser mye mat! Spis variert og masse grønnsaker, ungen din klarer seg nok fint. Hvis kvinner i Afrika får friske barn selv om de ikke har noe å spise klarer vel vi og det. Faktisk så er det noe å tenke på neste gang man bekymrer seg for alt mulig, hvordan en kvinne under så ille omstendigheter faktisk klarer å bære frem et frisk barn. Er vi for engstlige?
LittleMe=) Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Huff vet akkurat hva du mener.....Jeg er 13 + 4, og er skikkelig kvalm og uggen.... Ingenting som frister...bare salt....salt.... Brød er ekkelt,middagslukt er ekkelt.....Frukt går greit.... Tar du multivitaminer? Skal vær forsiktig med det under graviditet men får du i deg for lite mat, så er det et alternativ....Sa legen min vertfall....Og drikk masse væske.... Håpe ikke jeg går masse ned i vekt,er jo tynn fra før da,så har ikke råd å miste kiloer.... Og jeg som er det matvraket vanligvis=O Alt i alt så e no det verdt det,med tanke på det vi he i vente=) Men fy kor slitsomt når det står på som verst......... ...... Lykke til,matlysta kommer nok snart skal du se........=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå