Gå til innhold

Jeg trodde aldri jeg skulle ville drepe.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....men nå er min ellers så yndige puseball på tredje døgnet med løpetid, og det er tydeligvis ikke særlig godt for henne. Hun skriker og rauter, traver konstant rundt i huset og river ned ting med en meget rastløs hale. Rompa peker rakt opp og ønsker velkommen. Jeg har ikke sovet på 2 netter.........

Det er forøvrig meg selv jeg vil ta livet av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løpetid på pus er den perfekte måten å terrorisere naboer man ikke liker.

Bare så det er nevnt.

Skrevet

Ja, jeg ante faktisk ikke at katter kom med slikt volum! Hun skriker jo regelrett. Takk for tipset, det hadde kommet godt med før jeg flyttet fra helvetesblokka til ingenmannsland!

Skrevet

Hehe, kan komme til nytte igjen en gang;)

Og ja, de er fæle og aller verst sommerstid her jeg bor, da har gjerne et par tre av naboens krek løpetid samtidig, og midt i smørøyet bor jeg, så jeg får hylingen hele natta og stanken av kattepiss fra beilerne hele dagen.

Nesten så jeg også får lyst til å drepe, dog ikke meg selv, men krekene til naboene;)

Skrevet

Jeg har låst henne inne hos meg, men jeg kan jo ikke hjelpe for hanntøsene som hyler på utsiden! For et sirkus.

Veterinær neste!

Skrevet

Har to hun-puser, og de er heldigvis begge to sterilisert. Så det der slipper vi for all fremtid. Anbefales!

Skrevet

Steriliser henne.

Så slipper du i tillegg å havne i den situasjonen at du må ta livet av verdens søteste kattunger.

Skrevet

Steriliser henne, eller få gitt ho ei p-sprøyte.

Skrevet

Det er planen nå! Hun er rundt året, så det er på tide. Og dette orker jeg ikke en gang til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...