Gå til innhold

modnings akupunktur..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer å dele rundt dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært å tatt 2 ganger nå. Siste igår. Hadde termin igår og fikk både nåler for modning og igangsetting. Var hos legen rett etter behandling igår og legen sa at det helt klart hadde bidratt til enda mer modning og ytterlig 2 cm åpning. Kjenner økt nedpress og kraftigere rier/kynnere som kommer hyppigere.

Jeg gikk til Fjeld klinikken på Majorstua og hun anbefaller 1-3 behandlinger så sent i svangerskapet for best effekt. Samtidige påpekte hun at hun synes ofte det var best resultat for 1.ste og 2.ndre gangfødende. Hun kalte svangerskap nr 3 som "jokeren". Fødselen start og stopper opptil flere ganger før den virkelig setter igang, akkurat sånn føler jeg det også. Har cm åpning og følelsen av å halveis har født i 2 uker nå. Møkk lei;-)

Hvor mange uker er du?

Lykke til!

Skrevet

Hei Blancanita!

Takk for svar :) Spennende for deg om dagen da!!

Jeg er bare 34 uker, så jeg har ikke begynt med behandlingene enda!

Men jordmoren min har lovet meg at vi skal begynne om ca 3 uker, hun sier det er liten vits i å begynne med det på terminen...!

Er nemlig hysterisk for å gå over termindato denne gangen, da dette førte til div komplikasjoner og stor baby sist gang :)

Hadde akupunktur sist gang også, men da i det seneste laget, så det funket ikke for meg! Men er ganske optimistisk denne gangen siden vi skal begynne mye tidligere !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...