Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet er godt festet, så vannet vil jo ikke fosse ut. Men kjennes ut som det kommer bittelitt hele tiden. Har nå tatt på meg bind for å sjekke om jeg blir klokere av det. Noen som har erfaring med dette???

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioi spennende! hvor langt er du på vei? jeg hadde ringt føden og spurt.

Skrevet

Jordmoren min sa til meg at viss du tror vannet har gått, så har det nok det:)

Skrevet

bare ikke bli skuffa hvis det ikke er det. jeg trodde vannet hadde gått og ble sendt i ambulanse og all ting. når jeg kom dit var livmorhalsen fortsatt lang og lukket. de visste ikke hva det var, men det var ikke fostervannet ihvertfall.

Skrevet

ok... er 4 dager over termin. Vil ikke ha for høye forventninger... men skal sjekke om en time om bindet er vått... håper det.:):):):):):):):):):):):)

Skrevet

Med nr to vart det berre litt vått. Var inn på sjekk- fekk beskjed om at det ikkje var fostervatn. Dagen etter gjekk det litt til- dagen etter litt til- for då bort for ny skjekk- og då var det fostervatn, men då rant det nedover beina mine då eg skulle gå inn på undersøkelsesromet. Han var ikkje festa. Med nr 1 tok dei vatnet under fødselen. Ho var festa- men då kom alt ut på ein gong.

Lykke til med fødsel- og håpar at det er fostervatn! (Ta med deg bindet på føden, om du skal inn til kontroll)

Skrevet

Opplevde nettopp dette i går jeg også. Kom bittelitt vannaktig utflod i trusa hele dagen men ikke mer enn at jeg fylte ut 3 truseinnlegg ca. Det var lys rosa i fargen, så jeg ringte føden som ville ha meg rett inn. Joda, mens jeg var der kom det en god del mer.... og da var det ingen tvil lenger. I natt har det kommet mye mer. Så dra gjerne og ta en sjekk. Man skal ikke gå for lenge med mistanke om fostervannslekkasje. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...