Gå til innhold

Jeg kjenner vesle Oisann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele det! :-)

Er i slutten av uke 13 og har kjent liv tidlig med alle barna mine og nå plutselig merket jeg godt at det er en liten baby nedi der! :-) Har ikke kjent noe før. Satt og spiste og drakk noe kald juice og plutselig kjente jeg at det "spreller" der nedi. Har hatt masse luft i magen og litt leamus, men dette er anderledes og jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter også, så dette er babyen, det er jeg ikke i tvil om, kjenner det kommer fra inni livmoren liksom. Han styrer fortsatt på kan jeg kjenne, men er veldig, veldig svakt det jeg kjenner da.

Så rart! tenk at jeg skulle få oppleve dette igjen da! Er helt slått ut jeg nå, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhåhå! Så gøy!! :-D

Gratulerer :-D Finnes jo omtrent ingen bedre følelse!

Skrevet

Be'n om å sprelle litt denne veien, kanskje det er smittsomt ;-)

Skrevet

Åhhh, så morsomt!! Alltid noe spes med de første sparkene man kjenner ;) (Blir jo noe helt annet i uke 39, og babyen sparker seg praktisk talt gjennom magen, helst på natta... Hehe ;)

Skrevet

Ja jeg vet, ømme ribbein og blære er ikke noe særlig ;-)

Er veldig kjekt dette da. Nå kjenner jeg ikke noe mer og antar det kan gå en stund før neste gang jeg merker noe, men var fint å få bekreftet at han er i live nedi der! :-)

Skrevet

Hehe... Kan prøve, men spørs om det går. Ligner han brødrene sine så er han ikke så flink å høre etter på beskjeder ;-)

Skrevet

Alltid fint det =)

Skrevet

Han, hehe;-)

Tipper du besvimer om du kommer på ultralyd og får vite at det er en liten jente inni der:-)

Skrevet

Så morsomt. Jeg kjente min lille den dagen jeg gikk inn i uke 14 (for en uke siden ca), og har føle h*n romstere litt hver dag siden. Gleder meg til det blir skikkelige spark og dulter da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...