Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 jeg oppsøkte lege i syden, uten forsikring.. Noen som vet hva dette kan koste? lege opp på hotelrommet?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 kommer an på hvor du var, men fikk du ingen regning der? Husk alltid forsikring... Europeiske helårs er best
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 spania/tenerife.. jaa har lært, aldri mere ferie uten forsikring:(
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Brukte forsikringskortet til stefaren min, men nå har de funnet ut at det ikke var mitt jeg brukte.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Hvis du bare var hos legen på en helt vanlig time, så kostet det sikkert nesten ingenting. Hvis det var en lege som hørte til hotellet, kan jeg ikke tenke meg det kostet mye ekstra at han kom på rommet. Vi var hos lege i Thailand og det var ikke mange kronene vi måtte betale, hvis ikke vi uansett skulle fått noe annet på forsikringen, så hadde vi neppe giddet å styre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå