Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 så har jeg og liten rosa vært på sightseeing på Son Spa i dag:-) Og sjekket forholdene! Og det er helt annerledes enn jeg trodde. Det er veldig hipt og trendy og jeg har handlet ID formulation produkter for altfor mye penger.......og for dere som ikke vet hva det er så kan jeg videreformidle det jeg ble fortalt; Du kommer ALDRI til å bruke noe annet etter å ha prøvd dette!!!! Haha, og jeg lar meg villig lure:-) Ble sminket opp og det var faktisk bra resultat!!! Artig med en liten utflukt. Kvelden ble avsluttet hos foreldrene mine på kveldsmat. Kjempekoselig å skravle og spise kokt egg til kvelds:-) Og når pappan min kom til meg og ba meg åpne hånden min for han hadde en gave til meg.........ja da ble jeg paff og utrolig glad. Jeg ble så overrasket at jeg begynte å stortute. Og da begynte min gamle far å gråte også. Og mamma satt der som et spørsmålstegn og lurte på hva det var. Og tenk, han ga meg en kjøleskapmagnet, formet som et hjerte og hvor det sto: Til min kjære DATTER For å minne deg på at du er elsket - hver dag! Gode, snille og følsomme pappan min......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ja da må jeg gråte litt da..... Kommer snart tilbake:-)
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Nå måtte jeg også tute litt!! Det er noe spesielt med pappaene Så utrolig fint og herlig gjort! Rørende at han tok til tårene, han også... Det er det bare skikkelige mannfolk som gjør Å, som jeg gleder meg til vi skal på SPA! Høres ut som et schtilig sted. Jeg har jo vært og sett på hjemmesiden. Håper ikke det er FOR kult for oss, da Kanskje jeg må bestille oppsminking ved ankomst for ikke å føle meg helt utenfor? Hi hi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Er vi en gjeng med sippehøner? Når jeg ser at dere måtte tute litt av dette, så begynner jeg jo å tute igjen....kjære vene altså.... Schpaaet er hipt, kult og trendy ja:-) Jeg tenkte samme tanke selv, kanskje rett og slett bestille litt sminking.......hahahaha:-) Men nå har jo jeg litt Id-stæsj da og det er det de bruker, så vi kan jo ha sminkevorspiel i suita mi;-DD Høres ikke det ut som en plan da dere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jo det høres ut som en plan:-) Jeg kom visst bare på at jeg ikke har noen pappa:-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 Åh du da..........det er vondt å bli minnet på......Uansett så er jeg overbevist om at du har pappan din med deg mer enn du aner:-) Han er rundt deg og følger med, passer på og hjelper deg når du trenger det aller mest... Klemmer til deg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Sånn ja, da må jeg gråte litt til:-) Vi er visst en gjeng sippedamer:-DD
♥Snulder Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Det skal nå mye til før jeg sipper... men jammen klør det litt i øyekroken her og... Hmmmm det må være katten som ligger litt for tett her;=) Jeg kjenner at det skal bli godt med avslapning på Spa.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2009 Kan det være begynnelsen på overgangsalderen mon tro;-D Eh.........ja det KAN det faktisk. Vi velger vel alikevel å legge det i boksen for Damer som rett og slett fortjener å komme på spa:-) Vi kan jo sitte i baren der og sippe også vi;-D Det er stilig!
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Godt å høre at det er et flott sted =) Kan tenke meg det var en fin dag å.Min pappa var å slik mot meg.Ga meg små ting og viste at han satte pris på hjelpa jeg ga han.Det er gode minner å ha når jeg savner han som verst. Din pappa høres veldig snill ut.Det rørte meg å lese at han ga deg denne magneten,og sippa med deg ;o) Slike snille gode menn er skjelden vare.
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Ojsann nå ble jeg rørt, det var en flott gave !! Tørker snørr og tårer her...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2009 ...og da jeg viste det til hun på 15 i dag tidlig så måtte vi tute litt igjen....jaja, sånn går nu dagan:-) Kanskje det rett og slett er litt sarte vibber i energinivået rundt oss for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå