Gå til innhold

Sink og svømmere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

noen som har blitt fort gravid etter at mannen har begynt på sink??

sambo har snart gått på det i 3 mnd,men ingenting har skjedd...men så har jeg lest at det tar 3 mnd for en sædselle å være ferdigutviklet...så da håper jeg sinken har noe innvirkning denne mnd...er det bevist at det skal være bra på svømmerne??

anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Ken Purvis gir jo sine pasienter Antibiotika og no mer eller? Og det bedrer cellene.

Vi har begynt med det selv, men slurver med dem, tar de ikke hver dag.

Skrevet

men sink er jo ikke antibiotika??

jeg mente om det er bevist at sink forbedrer dem:)

Skrevet

noen fler som vet mente jeg???

Skrevet

Jeg har lest flere steder at Sink hjelper på sædproduksjonen- så det har jeg gitt til min sambo også. Men han husker jo aldri å ta dem hver kveld da- men håper at det hjelper litt uansett !! ... :-)

Søk på Sink og sædkvalitet på nettet, så finner du en del!

Skrevet

De sædcellene som til enhver tid brukes, er produsert for 3 mnd siden. Og i de fleste tilfeller vil det ta ca 3 mnd før man får full effekt av inntaket av vitaminer, i dette tilfellet sink.

Sink skal ha god innvirkning på sædkvaliteten ja, og spesielt sammen med c-vitamin og Omega 3.

Skrevet

Tja, jeg vet ikke, men i vårt tilfelle ble jeg gravid begge gangene etter at mannen hadde gått på sink i 3 mnd. Men jeg gikk samtidig på akupunktur, så vanskelig å si hva som eventuelt virket :-).

Skrevet

oi, gjorde du det?? hvor mange pp brukte dere?? jeg gikk også til akkupungtur i ett par mnd...en gang i uken...men det begynte å bli dyrt,så må ha ett opphold med det...nå er det snart 3 mnd siden sambo begynte på sink:) en eller to uker til så er det 3 mnd

Skrevet

Vi brukte vel 11 pp med førstemann og 8 pp med neste. Litt kjappere denne gangen, he he. Jeg var veldig nervøs for at noe hadde endret seg og at vi ikke ville lykkes denne gangen..

Skrevet

oi, er det nr tre nå da??? hvor lang tid brukte dere på siste da??

Skrevet

Beklager, ordla meg litt dårlig! Dette er mitt andre svangerskap, mente bare at vi brukte 8 pp denne gang mot 11 sist gang!

Skrevet

hehe det går bra:)

da er det iallefall håp for at jeg kan blir gravid raskere enn sist da assa??

har hørt de fleste bruker lengere tid på nr to...men det kommer kanskje an på hvor lang tid det er imellom??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...