Gå til innhold

Aaargh!! El-tester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har eg testa..inget utslag. E det sånn at hvis det e for tidlig på dagen så e det ikkje sikkert det slår ut?!?! Har lissom "alle" andre tegn på el....sånn anyday now... Og det hadde passa jææævla fint siden gubben kom hjem fra jobb i dag! og ikkje i mårra el lørdag!!

Men...neg. utslag på el-test...! Ikkje ein svaaaaaaaak strek eingang.

Kan kroppen gjør alt klart til el...sjøl om en ikkje har det?! Slutta på pilla for et par måneder siden så...forvente egentlig at ting ska ta litt tid å komme i gang igjen men... el-slim uten el? Kløør i puppene..uten el? (husker det fra mi pillefrie tid at puppene va på tur sånn ca to uker før mens..uansett...alltid...(te tross for uregelmessig mens)

Å herligheten nå blei det mye vas her...Bare with me, ladies!!!

And....wish me luck :P Eller...gonna get lucky today anyway....*knis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.s..me snakker sånn billige el-tester her...strips..eller strimler..eller ka det hette...

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Hei!

sist jeg brukte de testene, så slo de ut etter symptomene mine kom og.

Jeg lurer på om de kanskje slår ut litt sent:/ Men er ikke sikker.

Det går jo an å sjekke litt senere idag og;) Da jeg fant EL sist, så kunne jeg teste pos. uansett når på dagen. :)

Men det jeg syns er rart, er at første syklus jeg testet, så var den positiv kun 2 dager, mens andre syklus var den positiv i 5 dager. så jeg vet ikke helt hvor sikre de er:P

Skrevet

hei! jeg sleit med å få strimlene til å slå ut, fikk ikke teststrek som regel engang! men når jeg puttet den i urinkoppen og fikk urin helt tett inntil max streken så slo den ut :) prøv det :)

Skrevet

Takk!!! Fekk akutt stikking magen i dag når eg våkna..så satse på at det e no som skjer!! (teste litt seinere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...