Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Heia jenter. Flere som er rastløse om kveldene??? Jeg er slakk og trøtt om dagene men når kvelden kommer blir jeg rastløs og klør i hele kroppen...Vil egentlig ikke finne på noe( turer eller sånt) for det gjør jeg jo på dagene, men finner liksom ike roen.....ligger å vrir å vender meg når jeg skal legge meg og er skikkelig irritert på meg selv for jeg vil jo sove!! Kroppen er trøtt ( kanskje altfor trøtt) men vil ikke roe seg ned....
Erymax Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg kjenner meg igjen.Kanskje ikke helt rastløs,men LYS VÅKEN og det kan man jo bli rastløs av. Er uke 23+1 og jobber fullt i helsevesenet med kveld/dag-vakter.Har prøvd å roe meg ned på kvelden og forberede meg og den lille på at det er natti,natti-men for gjeves.Har det ikke slik hver dag,men når det er slik står jeg opp,trykker litt på pc`n eller ser Tv en liten stund og får da sove etterpå.Vurderer sterkt å investere i en god bok snart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå