Humla&mini Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei.. ble det bra? Ble så ille fornøyd med vårt. Jm også.. hehe.. Det var liksom så veldig tydelig..
kismet Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Heisann, Ja vi fikk 9 kjempetydelige bilder (vanlig ul) og ble veldig fornøyd, vi kan til og med se den lille tissefanten hans,, he he. veldig tydelig. Til og med den kommende storesøsteren på 3 år kan se på bildene og si hvor nese, hånd ol er. Det første hun sa var se mamma han vinker Alltid kjekt å kunne vise slike bra bilder fram til fam. Hilsen mai baby.
Juni prinsesse Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Kjempefornøyd!! Selv om vi fikk mange like. Men vi har et kjempekoselig bilde der hun ligger og sutter på pekefingeren )
Svale <3 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Fikk ikke noe særlig bra bilder. Fikk 4 for prisen av 2 fordi de var så dårlige.. Men men.. Ser så vidt hva det er Håper på mange bra bilder på priv. ul til tirsdag!
*emeline* Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg fikk bare 1 bilde. Tror jordmor glemte at hun skulle ta bilde, jeg tenkte heller ikke på det før på slutten, da tok hun et der hodet var med og ned til rumpa omtrent. Babyen var for stor til å få inn på hele bildet (uke 20) så jeg ble litt skuffa. Skulle jo vært inne til UL 1-2 uker før......
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Nei, fikk ikke bra bilder.. Fikk 5 til prisen for 3, pga babyen lå vanskelig til... Kjedelig.. Har lyst å ta 3D ultralyd nå jeg, også for å få vite kjønnet helt sikkert. Jordmor var ikke sikker.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Ja, fikk 3 helt tydelige bilder av tulla vår:)
Trilletrill Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Er svært fornøyd med de foreløpige ultralydbildene våre som ble tatt i uke 11+3! Innvendig vel og merke, finner bildet på profilen min. Men har hørt at utvendig blir litt annerledes.
b10na&lillegull Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Kun 1 bra bilde av henne og et fint bilde av foten, de to andre bildene var bare tull og man ser egentlig ikke at det er en baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå