Gå til innhold

Frustrert!:S Noen råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp:)

5des.08 fikk jeg og sambo vårt 1.barn:)

En kjempe lykke for oss begge.

Men nå etter 8 uker synes han at barsel-tiden etter fødsel har vært så tøff,at han nærmest nekter for å få flere,enda er jo jeg som har gjort meste-parten av "arbeidet". Synes dette er vondt å vanskelig. Vi hadde på forhånd lyst på 3 stk begge to,med 2-3 års mellomrom. Så har jo egentlig ikke vært noe som vi har dårlig tid med!. Så dette gjør meg vondt. Han er kjempe flink med lillegutt,men så fort lillegull har skriki og sagt litt ifra så sier han med engang i forsvar,at dette blir 1 og siste.

Jeg vil så gjerne at han skal på lik linje som meg,synes det er verdt det?

Jeg håper selvfølgelig at dette bare er for en periode...

 

Noen som har opplevd lignende?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort et forsøk på å tenke at dette er noe han sier i forsvar fordi han er så sliten nå. Og fordi det er en helt enorm overgang å få barn, uansett hva man forestilte seg og ønsket seg på forhånd.

 

Dersom han fortsetter å komme med slike utsagn over lengre tid, syns jeg du skal gjøre det klart at dere trenger å ta en skikkelig prat om dette sammen, og at du gjerne vil vite hvorfor han sier sånn og sånn...

 

Å få et barn er kjempetøft for et parforhold...... kan faktisk hende han endrer mening når babyen bare blir littegrann større....

 

 

Vet ikke helt hva mer jeg skal si... men tror ikke jeg ville presset ham noe særlig... min mening ut i fra det du skriver er at han gjør dette fordi han er kjempesliten.

 

Lykke til fremover

Skrevet

Da jeg og sambo fikk gutten vår, sa han stolt at dette ikke ble sistemann! Men, gutten vår var en krevende baby. Både jeg og sambo ble veldig slitne, og jeg fikk beskjed om at det ikke ble flere barn!

Det gikk seg etterhvert til, og etter 2 år luftet jeg tanken om et barn til. Sambo var skeptisk, men gikk til slutt med på det.

Nå har vi fått en liten tulle. Kjempe rolig!

Gi samboeren din litt tid. Babytiden er ofte slitsom, og kan ofte slite på forholdet. Skal se at når babyen vokser til, vil han nok ha flere barn.-)

Skrevet

Tusen takk for oppmutrende svar:)

Får håpe det går seg til ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...