sillan82 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Er det sant det de sier at man bør ha sex kun annenhver dag når man prøver å bli gravid?? hva hvis man har hver dag da??? Blir det en for liten dose da? hehe.... Takknemlig for svar... jeg trodde jo oftere jo bedre.... :-)
*Smiley* Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Dere kan ha sex hver dag. Annenhver dag anbefales for de som har dårligere svømmere. Har blitt gravid på begge deler:)
Tingeling27 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 nå vet jo ikke vi om han har dårlige svømmere da....men vi har hatt sex hver dag i de andre pp og tenker at det skader jo ikke og prøve annenhver denne pp... så du har blitt på begge måtene??hvor lang tid brukte dere?man misser ikke el assa?? hehe
*Smiley* Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Første gang jeg ble gravid hadde vi sex annenhver dag. Ble gravid i 4 pp. 2 gang jeg ble gravid ble jeg det i 1 pp. Hadde sex hver dag i 10 dager , så det funka som bare det. Endte dessverre i SA , men vi prøver igjen;)
*Smiley* Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Nei vi misset tydeligvis ikke EL da vi gjorde det annenhver dag. Men vi prøver å gjøre det hver dag rundt EL nå, føler at det kansje har lettere for å klaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå