Gå til innhold

hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei venninne som fikk ei søt lita tulle på snart 10mnd, hun og kjæresten bor sammen, men..

vi er fra en liten plass og på små plasser blir det ofte snakk, det det prates om her er om kjæresten virkelig er bf.

hun hadde sex med to stk (kjæresten og en annen) før hun ble gravid med barnet. hun sier ikke så mye om det selv, men andre snakker bak ryggen hennes om at barnet er veldig lik han andre mannen.

jeg selv synes barnet er veldig lik han andre.

hva gjør jeg nå?

skal jeg fortelle henne om hva folk sier om henne?

eller skal jeg la vær å si noe i det hele tatt?

kjæresten er kjempe flink med barnet og elsker og være pappa, men er det rettferdig at ovenfor han om barnet ikke er hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du står med en fot i hver leir. Ser litt ned på dem som snakker samtidig som at du også har litt behov for å si "hva hvis..." Vær en god venninne du og gled deg sammen med dem. Hev deg over bygdedyret. Dette er hverken ditt eller andres bedrift å beskjeftige seg med.

Skrevet

Ikke bland deg, ikke ditt problem!

Skrevet

du har nok rett i det. har ikke spesielt lyst til å si noe heller, men har følt en liten forpliktelse for å si noe. tror ikke jeg orker stå i midten, "hun sa det", "han sa det".

hi

Skrevet

selv er jeg ofte veldig direkte mot slarvekjerringer. I hvertfall dem som bare ønsker å spre ødeleggende og stygge ting.

Kan hende har din venninne og kjæresten kommet frem til en enighet? Kan hende er han så storsinnet at han velger å stille opp som far, uansett. Og er det ikke i så fall dumt om en gjeng kjerringer gjør det vanskeligere enn det strengt tatt må være for denne familien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...