Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Min venninne har nettopp betrodd seg til meg at mannen hennes bruker hasj. De har en sønn på 10 mnd. Jeg kjenner mannen hennes godt, og har alltid sett på han som en kjempefyr, og som en flink far, og har aldri mistenkt at han ruset seg. Det er i hovedsak min venninne som tar seg av barnet, da hun har permisjon og mannen jobber. Men han tilbringer jo masse tid med sønnen. Venninnen min sier hun har gitt opp å prøve å stanse hasjbruken. Han har visstnok brukt det i lengre tid (flere år). Hun forsvarer han med at han kun gjør det når sønnen har lagt seg, og at hun ikke merker noe atferdsendringer på mannen. Hun sa faktisk at det er bedre at han røyker litt, fordi han får så kort lunte når han ikke gjør det.. Mannen sier dessuten at det er ikke så farlig som alle sier....(!) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med denne informasjonen! Og skal jeg gjøre noe?? Jeg har rett og slett ikke nok fakta om hasj, og hvordan det påvirker barn. Så er det noen kan vise meg noen seriøse artikler eller lignende om dette temaet. Jeg vil gjerne ha noe konkret som jeg kan prøve å overbevise venninnen min om at hun ikke kan godta dette!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Haha, da må du finne på noe Hasj er mindre farlig enn alkohol... Nei, alvorlig talt, dette er vel IKKE din sak??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 "Hasj er mindre farlig enn alkohol..." Du røyker selv... typisk frase fra hasjbrukere..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Ved litt alkohol så er du stort sett edru neste dag. Hasj sitter flere dager/uker i kroppen. Bilkjøring med barn.....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 http://www.rusinfo.no/hasj/foreld_04.htm
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Jepp.. Hasj sitter lenge i kroppen. Jada, det er beroligende.. men det er jo ikke lov! Og det er også galt å drikke seg full med barn til stede..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 åååå hyklere lenge leve!!!! går hasj bruken ut over barna, eller sammlivet dems kan du jo si i fra, til de. men når du sier du ikke hadde en anelse en gang om at han kunne ruse seg (på det minst skadelig rusmiddelet) hvorfor skal du da tenke på å blande deg??? det viser seg vel da selv at dette ikke er så skadelig som folk skal ha hasjen til å være?? å alkohol er farligere en hasj! men hajs er ikke uskadelig det heller! men uansett hva som sitter lengst i kroppen har faktisk ingen betydning! synes alle som ikke vet hva de snakker om skal holde seg langt vekk i fra å svare slike innlegg som dette!! nå må alle hyklere slutte å hyle så jævlig opp pga hajsbruk. så lenge faren ikke sitter rett foran ungen e.l så la vær å bry dere! å ja jeg vet godt hva jeg snakker om for jeg er vokst opp i et hjem der både mor å far har ruset seg. å bare pga jeg har disse meningene her betyr ikke at jeg røyker selv!! for det gjør jeg faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå