Gå til innhold

Min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser alle klageinnlegg her inne lurer jeg ofte hvor dårlig de fleste har det med sine menn. Men tror faktisk at de fleste har ordentlige menn som er gode fedre i tillegg. Bare at de aldri får skryt.

Min mann og jeg kom hjem idag fra jobb så å si samtidig. Middag spiste vi med en gang, rester fra igår. Så lekte han med gutten mens jeg ryddet litt. Kl 6 satt vi oss alle på sofaen og kikket på små einsteins. så lekte jeg litt med gutten, mens pappa lagde kveldsmat. etter at vi hadde spist tok han gutten, kveldsstell. når det var ferdig, fikk jeg gutten tilbake, godnattshistorie. mannen reiste på trening, gutten sover søtt, jeg legger ut klær slik at vi slipper stress i morgen tidlig. mannen kommer tilbake om et kvarter, vi kikker litt på tv.

slike dager har vi ofte, rolige, ja kanskje kjedelige. og så har vi bare et barn. men, det jeg vil frem til: min mann er ikke ego som prioriterer seg og sitt til enhver tid. festing, guttekveld hver helg, ikke gjøre en dritt på hjemmebane - alt dette slipper jeg å bekymre meg for. og det setter jeg pris på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...