Gå til innhold

Hva er det "rareste" dere noengang har vaske i vaskemaskin?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg har vel egentlig lært at jeg bør titte inn i vaskemaskinen før jeg vasker klær nå etter å ha fått barn, men nå klarte jeg altså å vaske noen neglefiler. Helene hadde tydeligvis kost seg litt i går... :o)

 

Hva er det merkeligste dere noen gang har klart å vaske?

 

PS. Har hørt at bleier er PYTON å vaske, så det bør dere absolutt unngå... (Det blir masse mikroperler som man har vanskelig med å bli kvitt etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikkje vaska så masse rart egentlig, men har funne litt forskjellig i maskina som penga, lighter, mobil, lappa/ark, tobakk (samboeren min som aldri sjekka lommene sine), handsfree dingsen te samboeren min, bind (som guttungen har putta inni, blir litt sånn som bleiene, dei va ubrukte altså:P).

Ja trur det var alt. Det verste var nok tobakken, for klea måtte vaskast igjen pga alt ruske på klea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye rart egentlig men gjengangerne er papirklips og klyper. Har faktisk lært opp mannen ganske godt til å tømme lommene sine :-) Det værste jeg har vasket var en gang mannen min hadde gemt å ta opp noe tørkepapir far en lomme (han er faktisk så flink til å huske det at jeg aldri sjekker); dessverre var dette en "sort bomullvask" og alle mine sorte bluser, toppe, favoritt kjolen og et par busker var full av sådanne hvite papirnupper som bare aldri går av :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har vasket ei bleia ja !! grøss, for et graps det blei ! Fult av de små perlene på alt tøyet :S

 

Lillegutt som har lekt i bleiene og kasta ei oppi skittentøyskurva :S Ellers har jeg vasket leker til katten som plutseli har havna i maskina :P penger osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...