thhm Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er snart 15 uker på vei og har de siste 10 dagene hatt en del brunlig utflod. Noen dager mer (må bruke truseinnlegg) andre mindre. Har også hatt litt smerter i rygg og mage.....dette har også variert. Hadde ingen blødninger/utflod før dette. Jeg var vedlig bekymret og kontaket min fastlege. Hun ville se det ann, men for 2 dager siden tok hun UL (på magen). Alt så fint ut. Hun tok også en GU og hun så ikke noe blod (dette var en bra dag). Jeg var glad og lettet da jeg gikk for hun mener dette ikke er noe å bekymre seg for. I dag var det igjen en større mengde brunlig utflod.....og jeg kjenner jeg er stresset. Er dette noe som bør sjekkes opp av en gynekolog eller skal jeg stole på fastlegen min ? Hun vet jo ikke hvor det kommer fra...... Er det andre som har opplevd det samme ? Takknemlig for svar.......
Maya09 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 hei. jeg har snakket med fastlegen min om utflod, hun sier det er helt vanlig og at det kan også forekomme litt blod. ved større blødninger, kontakt lege.(ved blødning og smerte kontakt legevakt)
audrey hepburn Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg har opplevd det samme, fikk legen til å henvise meg til ul. Alt var i orden på ul. Legen sa at morkaken lå langt ned, dette kunne være grunnen. Men det var ingenting å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå