Silvicat Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Kom ut melk fra puppen i dag. Tok en graviditets test nettopp. Den viste negativt for graviditet. Det kan ikke være noe hormonelt som gjør at jeg får melk i puppen? Beklager at jeg er negativ. Men det er ikke tiden for nytt barn i mitt liv right now. Og, ja. Har brukt prevensjon.. PS: Skal selvfølgelig til lege og sjekke dette..
Expat Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Det hender at man har melk lenge eller at det kommer for andre grunner. Men melk fra puppen utenom amming (og inntil et år etter av sluttet) og svsk skal alltid sjekkes av lege, ser du iler dit...
Silvicat Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar :-) Min datter er nå snart 4 år.Og jeg sluttet å amme da hun var rundt året. Merkelig at melk kommer nå om det er uten grunn..
Expat Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Du har ikke begynt noe nytt av noe slag? Medisiner, kosttilskudd, dietter?
Silvicat Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Nei, jeg spiser som jeg har gjort lenge. Er ikke på noen spesielle medisiner. Tar ei heller kosttilskudd eller går på noen diett.
Expat Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Legen kommer sikkert til å sjekke blodprøve for prolaktin, samt en graviditetsprøve (om du har potensiale for at det kan være tilfelle). Da jeg hadde det samme så gjorde legen det for meg. Det viste seg at jeg bare er sånn Men det skal alltid sjekkes!
Silvicat Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for svar :-) Syntes ikke dette er noe særlig. Og det hjelper at du skriver d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå