Gå til innhold

Andre som er trøtte, men søv dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei siste nettene har eg sove så dårlig... Finn ingen god liggestilling, og våkner på slutten av natta og søv veldig dårlig fram til klokka ringer. Irriterande! Er jo veldig trøtt om dagen, så syns det er rart eg søv dårlig.. Er 5+6 i dag.

Andre som ikkje søv så godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Våkner titt og ofte! Irriterende:-(

I 18-tiden om kvelden er eg stuptrøtt, men har ei på 13 mnd som trenger sitt! Så når eg endelig kan legge meg....så er eg ikke trøtt!!!

Skrevet

Ja, jeg er til tider trøtt(kunne sikkert lagt meg ned på kontorpulten og slappet av litt), merket det de siste dagene. Hvis trøttheten blir for ille, må jeg spørre om litt sykemelding. Jeg skal prøve å holde ut til jeg har vært på UL i 7. uke(ca i uke 7), da får jeg se at jeg virkelig er gravid(at hjertet slår).

Jeg sover godt om natten, iallfall så langt.

Vi har ei datter på ca 14 mnd, så hun krever jo sitt.

Skrevet

Er forferdelig trøtt om ettermiddagen.Jeg legger meg tidlig men sover dårlig.Er urolig og drømmer mye rart....

Skrevet

Jeg er kjempetrøtt og sliten, men sover dårlig. Enten sovner jeg ikke om kvelden, og må stå opp igjen (og spise eller drikke melk) Ellers så våkner jeg midt på natta og må på do, og tar lang tid før jeg sovner igjen. Blir litt desperat av dette, for jeg trenger jo masse søvn nå! Er i uke 11, har vært sånn en mnds tid..håper det gir seg! Hardt å jobbe full jobb når man er kronisk uopplagt..

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Er sliten og trøtt når jeg kommer fra jobb så da er det ikke noe problem å sovne en liten halvtime på sofaen. Men går igrunnen og har konstant lyst til å legge meg fram til jeg endelig føler jeg kan gjøre det i 22 tiden. Da må jeg først opp å tisse sikkert fire ganger før jeg sovner. Så våkner jeg som regel et par ganger i løpet av natta og er lys våken.

Skrevet

signerer her;-(

har sovet dårlig den siste mnd hvertfall--er 10+1 idag...

inatt var jeg urolig og frossen...lysvåken...og det har vært helt grusomt på jobb idag...hjalp ikke at 3-åringen våknet 04.30!!!!( og hun var hvertfall lys våken og sprudlende...)

føler meg aldri uthvilt...kommer vel uti 2.tri;-)

Skrevet

Samme her... Ikke at jeg har noen fra før da og det hjelper nok mye. JEg kan gå å legge meg når jeg vil, men det fører som regel til at jeg legger meg i ni/halv ti-tida. Sover til jeg må tisse en eller annen gang i løpet av natta og sover videre til klokka ringer sånn i sjutida. Men fremdeles etter å ha sovi så mye er jeg like trøtt.. Klarer nesten ikke stå opp. Er vel noe som heter at man blir sliten av for mye søvn også, men føler ikke jeg er der heller.... Håper det gir seg etterhvert... :) Er 10 uker i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...